RÜYA ÖRNEKLERİ Abla-kardeşin 2(küçük kardeşin sorunları

4. rüya

Kordon boyu gibi, Boğaz’ın Anadolu yakası gibi bir yer. Sanki bir erkek misafirimiz var ama akrabamızmış. Biz yayayız. Duvarlarda dolapları olan bir yere giriyoruz. Dolaplardan bir şey almam gerekiyor. Yan tarafta değişik bir lokanta var. Geniş ama masalar küçük ve yuvarlak. Daha önce de orda yemişiz. Şimdi de yemek için o dolaplardan bir şey almamız gerekiyor. Dolap  kapakları birbirine bağlı açılıyor, üst üste kapaklar. İstediklerimi almak için bir türlü dolapların içini göremiyorum. Yanımda bir erkek ve sanki kız kardeşim de var. O ara bulunduğumuz yerden küçük bir (pencere) camdan dışarı bakıyorum havadan silik ışık huzmeleri iniyor. Hava karanlık ama zifiri değil. Bunlar paraşütçüler imiş. Normandiya çıkarması başladı diyorum.

 

4.rüya

Erkek misafir ama akraba, dolap ve lokanta, lokanta  geniş ama masalar küçük ve yuvarlak. Dolabın besleyici rahmi simgelediği, içinden yemek için bir şeyler alınması sahnesi ile belirginleşiyor. Besleyici rahim Kader Tanrıçası, yani ateş rahim olabilir mi aynı zamanda? Tabii ki olur. İzleyenler için Matrix filmindeki kehanet yapan kader tanrıçasının Neo’ya kehanetlerini mutfakta yaptığını üzerine de bir çörek yedirdiğini hatırlatalım.

Danışanımız istediklerini almak için bir türlü dolapların içini tabii ki göremez. Çünkü o dolap aslında anacağının rahmi. Oral-anal enerjinin daima birlikte olduğunu, küçük yuvarlak masalar simgeliyor. Öyle ya..Ağız, gırtlak, yemek borusu, mide, 8 metre bağırsak sonu anüs…Üstteki delik hakimse alttaki delik vaktiyle oral-anal dönem bebekliğinde rahimler tarafından aşırı uyarılmıştır. Danışanımızın yanındaki erkek ve kız kardeşi de bu enerjiden nasiplerini almışlardır. Bu nedenlerle de pencereden gözüken dışarısı karanlık ve ‘Normandia Çıkarması’ başlamış durumda.Çünkü savaşların nedeni daima oral-anal enerjidir. İnanmazsanız Bush’un kovboyvari yürüyüşünü ve Saddam’ın elinde koca tüfekli heykellerini gözleyin.



5.Rüya

Bir odadayım.Odada yaşlı, uzun boylu bir adam tek kişilik yatakta yatıyor. Üzerinde atlet ve uzun beyaz don var. Saçları sıfır kesilmiş  beyaz beyaz  saçları yeni çıkmış.  Sakalları da öyle.Ben de odadayım. Adam yanımda öldü. Saşırıyorum. Adamın elini ayağını düzeltiyorum. Gözleri kapalı. Sonra bir bayan arkadaşımmış, içeri giriyor. Adamın yandaki cami hocası olduğunu söylüyorum. Adamın çenesini ve ayak parmaklarını da bağlamam gerektiği aklıma geliyor. Bağlamak için bir şeyler aramak üzere yan tarafa gidip geliyorum. Kare açık sarı küçük bir örtü ile koyu renk bir örtü buluyorum. Bu arada adamın sağ kolu ile sağ bacağı aniden somyadan dışarı sarkarak düşüyor. Dokunmaya çekiniyorum. Adam aniden kıpırdanıyor, yarım oturuyor. Silkinerek aksırıyor. Yani canlanıyor. Gözlerini açtığını görüyorum. Bir ölünün canlanması karşısında hayret ve şaşkınlık içindeyim

 

5. rüya

Odada tek kişilik yatakta yatan beyaz saçlı ve sakallı yaşlı uzun boylu adam tipik bir rahmani adam tarifi, aslında  danışanımızın önceki rüyalarında sıkça işlediği dört rakamı da rahmani bir rakam. Fakat adam önce ölüyor. Adamın  yandaki cami hocası olduğunun belirtilmesi rahmani özelliği vurgulamakta. Çene ve ayak parmaklarını bağlamak için, kare açık sarı  bir örtü ve koyu renk bir örtü bulunmasının da simgesel açılımları olabilir: Şöyle ki sarı hastalık rengi olup çeneyi, yani hastalıklı ağzı bağlamak için, koyu renk rahim rengi olup parmakları, yani  fallus simgelerini bağlamakta, bir başka deyişle derin simge dilinde kastre edici rahmi anlatmaktadır. Adamın dirilme önünde sağ eli ve bacağının yataktan aşağı düşmesi, yani öncelikle onların canlanması da sağın rahman, solun rahim simgesi olduğu düşünüldüğünde tipiktir. Hatırlarsanız daha önceki rüyada karpuzlar solda görülmüştü. Canlanma sırasındaki aksırık da nefes alarak değil nefes vererek canlanmayı anlatır ki bu daha derin tasavvuf ehlinin uğraştığı konular içersindedir. Bu simgelerle üst beynin bilmediği simge dilini alt beynin kullanabildiğini anlamış oluruz.

 

6.rüya

Mutfak gibi bir yerdeyim. Arkamda buzdolabı var.Bir şeyler pişirmeye niyetliyim. Bir tarifim var. Bir arkadaşım giriyor içeriye elinde bir tepsi, tepside beyaz pasta dilimleri gibi dilimler var (3 adet) Aynı tariften yapılmış. Bu arkadaşım gerçek yaşamımda çok samimi olduğum ama şimdi sadece selamlaştığım, ayaküstü konuştuğum bir bayan arkadaşım. Ben bu arada oruçlu olmadığımı düşünüyorum. Tepsiyi bize bırakıyor, içeri gidiyor. Ben tepsiyi alan insana diyorum ki ben oradan iki dilim alıp yiyeyim. Ama yediğimi görmüyorum.

 

6.rüya

Besleyici rahmin simgesiz  direkt anlatımı başlangıçta çok açık. Arkadaşının elindeki tepside üç dilim pasta olması bizi derin felsefi tartışmalara götürebilir. Hristiyanlık dahil pek çok mistik öğretide üç kutsal kabul edilir. Kutsal üçgen simgeleri de bunu anlatırken, yaşamımın 25 yılını rüya dilini anlamaya ve eski mistik simgeleri araştırmaya adamış olan ben farklı bir yorum getirmek istiyorum. Danışanımızın rahman izdüşümler taşıyan rüyalarında dört, besleyici rahmi İşlerken üç rakamını seçmesi kanımca tesadüfün ötesindeki derin bilgilerle ilgilidir. Üç rakamını İslami kavramlarla rab-rahim-rahman olarak ele alabiliriz. Rahmin öncelikli olarak ana rahmini, sonracıklı olarak da ana rahmini simgeleyen tüm diğer yere ait güçleri anlattığını, rahmanın da göğün yani kozmosun diğer güçlerini anlatan bir sıfat olduğunu düşünürsek, rabbın da mürebbiye, yani terbiye edici anlamını bunların başına koyduğumuzda, rahimden rahmana geçişte bir terbiye edicilik anlaşılır. Oysa bunların hepsinin başına İlah’ı koyamadığımızda, yani dörtleyemediğimizde, her şey eksik kalmıştır. Kendisi gibi besleyici bir rahim olan kadın arkadaşının da elinde tarif vardır zaten. Gerçek yaşamında çok samimi olduğu ama şimdilerde sadece selamlaştığı bir arkadaşını seçmiş olması tesadüf değildir.Anne rahminin kuvvetinden ve virüslü oluşundan kaynaklanan ikilem burada da sözkonusudur.  Bu nedenle de ‘ben tepsiden iki dilim alıp yiyeyim’ deyişi ikilemi ve üçüncü unsurun eksikliğini anlatmaktadır. Büyük bir çoğunluğumuzun bu durumda olduğumuzu söyleyebiliriz. Çünkü henüz insanın ana rahminden itibaren kollanması gerektiği eğitimini veremedik. Kabahat biz bilim adamlarında…

 

7.rüya

 

Banka gibi bir yerdeyim. Bankolar var ama sonra bankoları görmüyorum. Benden bir iş yapmam isteniyor, belki de birkaç iş. (rüyayı tam hatırlayamıyorum. Rüyanın evveliyatı var ama ortasından hatırladım.) Biri müşteri imiş, bir tomar yeni çek verdi. Çekler bana ait değil. Yeniler. Ellerimin arasında zor tutuyorum. Çok fazla. Bu işi yapmam gerektiği beni yoruyor. Sonra oradan gitmeyi istiyorum.  O arada bir bayan geliyor, beni tanıyormuş. Şık kırmızı bir tayyör giymiş. Ben de onu tanıyorum ama mesafeliyim. Ben bir kadın değilim de sanki erkeğim. İşten zamansız ayrılmak durumu olduğundan ya da birlikte görülmek istemediğimden, bana pasajdaki sinemanın orda buluşalım diyor (rüyayı bu noktada çok net hatırlamıyorum) Ama buluştuk. (rüyanın devamını da hatırlayamadım.)

 

 

7.rüya

Başlangıçta para ile ilgili ikilemler çok belirgin. Bu ikilemlerin üzerine görülen kırmızı giysili şık bayan ve danışanımızın bu sırada kendisini kadın değil de erkek olarak görmesi, bu ikilemin derinlerdeki nedeninin cinsel kimlik karmaşası olduğunun açık bir anlatımı.Tabiidir ki kırmızı rengi ateş rahim rengi olduğu ve ateş rahimin daima anal-klitoral sinirleri hedeflediği unutulmamalı…Pasajdaki sinemanın orada buluşma bir  flört havası getirmekte,  fakat dirençler nedeni ile buluşma sonrası hatırlanmıyor.

 

 

8.rüya

 

Halamın mutfağının penceresi önünde ayakta duruyorum. Yüzüm sağ tarafa dönük sanki benim görmem için bir kapı oyuntusu kadar duvar yıkılmış. (ama etrafta moloz yok) Oradan ben şu anda oturduğumuz evin mutfağında annemi biraz daha kilolu ayakta arkası bana dönük bir eli arkada, üzerinde önlük buzdolabının yanında duruyor görüyorum. Ben de ona bakıyorum.

 

8.rüya

 

Halanın mutfağı, haladan da oral-anal enerji alındığını anlatıyor. Tuvalet terbiyesi ile halanın da uğraştığını anlıyoruz. Danışanımız ‘İyileşme Kitabı’nı okuduğu için rahimsel engelleri simgeleyen duvarı bir kapı ile açabilmiş ve esas besleyici rahmin annesi olduğunu ve anal siniri aşıra uyardığını (arkadan görme, elleri arkasında) dolayısıyla kendisine ateş etkisi yaptığını görerek anlayabilmiş durumda…Bu yüzden de rüyalarının başındaki satırları yazarak kardeşi ile birlikte…’den İstanbul’a bana danışmaya geldiler.

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !